۱۳۸۵ مرداد ۵, پنجشنبه

ژن های سانسور چی!!!

روزنامه سرمایه که به همت آقای دکتر عبده تبریزی- مدیرکل پیشین بورس تهران- منتشر می شود گاه و بیگاه به بازچاپ یادداشتهائی که در « نیاک» می نویسم مبادرت می کند که فی نفسه خوب است. ظاهرا جان به جان ما ایرانی ها که بکنید ما انگار زندگی مان بدون دستکاری در نوشته های دیگران نمی گذرد. در این جا کاری از دستم برنمی آید. البته به دوستان یادآوری خواهم کرد که اگر می خواهید نوشته مرا به این صورت، « تصحیح» بکنید لطفا از خیر بازچاپش بگذرید و از خوانندگان احتمالی این یادداشتها هم خواهش کنم که یادداشت حقیر رادر خود نیاک بخوانند. تازه ترین یادداشتی که ازمن در این روزنامه آمده است- روزنامه امروز- عنوانش درست است ولی بخش هائی را به دلایلی که اصلا نمی فهمم، چرا، حذف کرده اندو درنتیجه عنوان یادداشت خیلی بیخود و بی معنی شده است. (یادداشت پیشین من هم معیوب بازچاپ شد. آن را زیرسبیلی در کردم ولی ...)
گفتم این را دراین جا بنویسم که روی دلم نماند.

0 نظر: